poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pazury, pazurki...

Cześć!
Ostatnio był u mnie w użyciu lakier utwardzający Sephory Gel Effect. Więcej o całej serii lakierów możecie przeczytać tutaj:http://www.sephora.pl/pl/cid34831/intensywne+lakiery+nawierzchniowe.html. Narazie testowałam tylko Gel Effect. Nałożyłam go na czerwony lakier firmy Eveline. Dzięki utwardzeniu lakier wytrzymał 3 dni bez uszczerbku - w tym szaleństwa sobotniego wesela. Pięknie błyszczał przy dwóch warstwach utwardzacza.



Niestety w niedzielę wieczorem chciałam odświeżyć look, położyłam trzecią warstwę nabłyszczacza...a ta, podczas intensywnego kontaktu z klawiaturą...popękała! Także dziewczyny, dwie warstwy max.

Pewnie już trochę wyszły z mody, ale ja po raz pierwszy w ubiegłym tygodniu zrobiłam sobie cracking nails... Fajnie wyszło, na sam koniec wykończyłam właśnie lakierem Gel Effect Sephory - niestety nałożyłam za dużo i miejscami również miałam pęknięcia:


Ogólnie lakier Sephory oceniam bardzo wysoko. Mimo niedogodności przy nałożeniu zbyt dużej ilości lakieru na płytkę, wspaniale on utwardza paznokcie i nabłyszcza. Zdecydowanie jest to najlepszy utwardzacz-nabłyszczacz jaki miałam do tej pory i mogę go polecić z czystym sumieniem...
A Wy próbowałyście już ten lakier? Jak Wasze wrażenia?

Całuję, J.

4 komentarze:

  1. a jakiej firmy i jaki odcień jest tego cracking? bo w sumie fajna zieleń...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, to lakier Wibo z ubiegłorocznej, jesiennej kolorówki - już nie do dostania w drogeriach. Piszę o nim w pierwszym wrześniowym poscie.

      Usuń
  3. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić kamieni do masażu z marmuru . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie, będzie mi bardzo miło :-)